Termeni si conditi

Conditii generale de utilizare a serviciului “Registru al abonatilor” oferit de Newsphone Hellas SA
 

 1. Obiectul serviciului

  1.1. NEWSPHONE HELLAS SA ("Societatea") asigura serviciul de informatii privind abonatii în conformitate cu legislatia privind telecomunicaţiile, protecţia consumatorilor şi a vieţii private. Societatea furnizeza utilizatorului (“Clientul”) accesul la servicii prin numarul 118118 prin intermediul unor acorduri de interconectare incheiate cu alti furnizori de telecomunicatii. 

1.2. Contractul intre Societate si Client se stabileste ori de cate ori un Client apeleaza numarul 118118 si se creeaza cu succes conexiunea, si dureaza numai pentru perioada corespunzatoare apelului. 
 

1.3.  In prezent, prin intermediul numarului scurt 118118 se pot obtine urmatoarele informatii:
 

•numar geografic de conectare telefonica de pe teritoriul Romaniei.
•informatii prefix pentru zonele geografice de pe teritoriul Romaniei.

(Denumite in continuare “Serviciul” sau “Serviciile”)


2. Cum se ofera Serviciul 
 

2.1. Societatea ofera aceste informatii prin operatori specializati sau utilizand sistemul de IVR unde este posibil din punct de vedere tehnic si operational. 
 

2.2. Serviciul poate fi oferit doar atunci cand datele sunt disponibile. Societatea isi rezerva dreptul de a modifica, suspenda sau de a activa un anumit Serviciu in orice moment. 
 

3. Serviciul de conectare la numarul solicitat (Call-completion) 
 

Dupa anuntarea rezultatelor cautarii Societatea poate, la cererea Clientului sa termine apelul la numarul de telefon solicitat, in cazul in care din punct de vedere tehnic si operational este posibil. De asemenea, Clientul poate fi conectat la alte servicii de informatii telefonice pentru a obtine informatii si din alte surse disponibile, dar Societatea nu poate controla sau garanta integritatea sau acuratetea acestor informatii. 
 


4. Serviciul de facturare 
 

4.1 Clientul este taxat in conformitate cu tariful aplicat Serviciului de catre furnizorul de telefonie in a carui retea este abonat la momentul apelarii Serviciului. Lista de preturi poate fi modificata in orice moment, in conformitate cu dispozitiile legislatiei de aplicabile in domeniul telecomunicatiilor, legislatia privind protectia consumatorilor, precum si deciziile ANCOM. Societatea nu este responsabila pentru orice alte taxe impuse de furnizorii de telefonie.

4.2 Tarifele aplicabile Serviciului, in functie de reteau din care se apeleaza Serviciul, sunt urmatoarele:
 

Operator                                                  Tarif fara TVA                                        Tarif cu TVA

 Vodafone *                                            0,80 euro pe minut                                0,96 euro pe minut

 Orange *                                                0,80 euro pe minut                                0,96 euro pe minut

 Telekom Romania  **                            0,64 euro pe minut                                0,77 euro pe minut            Digicom Systems                                   0,60 euro pe minut                                0,72 euro pe minut                        Servicul de conectare la                       0,80 euro pe minut                                0,96 euro pe minut                numarul solicitat (Call-completion)                                                                                                           *Servicul de conectare la                      0,64 euro pe minut                                0,77 euro pe minut               numarul solicitat (Call-completion)

5. Conditii de plata 
 

5.1. Clientul va achita contravaloarea Serviciilor folosite, calculata conform art. 4.1 mai sus, la termenele agreate contractului incheiat cu furnizorul de servicii de telefonie in a carui retea este abonat. 
 

5.2. Obligatia Clientului de plata este mentinuta si in cazul in care, folosind serviciul de conectare directa la numarul solicitat, transferul catre  cea de-a treia parte, nu se poate realiza datorita lipsei de acuratete a datelor existente sau a unei defectiuni tehnice sau operationale a retelei partii apelate. 


6. Suspendarea / Restrictionarea furnizarii Serviciului
 

Societatea poate restriction sau suspenda accesul Clientului la Servicii, imediat, fara preaviz sau alta formalitate si fara drept la despagubiri in urmatoarele situatii: a) clientul utilizeaza ilegal  Serviciul b) Clientul pune in pericol reteaua utilizand un echipament terminal defect sau prin alte mijloace c) in cazul in care sumele datorate de Client furnizorului de telefonie la care este abonat, au crescut in mod substantial si avand in vedere incidenta datoriilor neplatite anterior exista riscul ca si sumele datorate in prezent sa nu poata fi achitate. 
 

7. Obiectiile 
 

Toate reclamatiile Clientilor cu privire la suma facturata se vor adresa furnizorului cu care au semnat contractul pentru furnizarea serviciilor de telefonie. Acestea se vor solutiona conform procedurilor  agreate in contractele mai sus mentionate.  
 

8. Raspunderea Societatii 
 

8.1. Societatea nu este raspunzatoare fata de client pentru orice prejudiciu financiar suferit ca urmare a utilizarii Serviciilor. 
 

8.2. Pentru evenimente de forta majora, care impiedica oferirea serviciului, Societatea are dreptul sa suspende serviciul pe durata evenimentului de forta majora, inclusiv pentru o perioada rezonabila necesara reluarii activitatii. 
 

8.3. Societatea nu este responsabila pentru disponibilitatea informatiilor precum si pentru acuratetea informatiilor furnizate de catre furnizorii de servicii de telefonie care atribuie numere de telefon abonatilor sau pentru finalizarea cu succes a terminarii conexiunii in cazul serviciului de conectare directa la numarul solicitat. De asemenea nu este responsabila pentru continutul conversatiei telefonice ce a avut loc intre Client si partea apelata prin serviciul de conectare la numarul solicitat, Societatea asigurand numai mijloacele tehnice de conectare. 
 

8.4. In cazul in care apelantul solicita un anumit numar de telefon disponibil in baza de date, Societatea raspunde la aceasta cerere dar nu este responsabila pentru restrictiile privind apelurile la numarul respectiv (de ex. restrictionarea apelurilor) care au fost agreate si puse in aplicare de catre furnizorul de telecomunicatii la cererea si in numele abonatuli. 
 

8.5. Societatea nu garanteaza disponibilitatea serviciilor de la telefoane publice cu plata sau telefoane / call centere cu restrictionare a apelurilor activata. 
 

9. Obligatiile Clientilor 
 

9.1. Clientul trebuie sa respecte normele si conditiile de utilizare a Serviciului. Datele personale ale abonatilor sunt furnizate Clientului numai in cadrul serviciului de informatii privind abonatii. 
 

9.2 Clientul nu are dreptul sa creeze registre electronice sau tiparite folosind datele furnizate pentru marketing, publicitate etc. Clientul trebuie sa respecte dispozitiile din legislatia romana privind protectia datelor personale. Neconformitatea duce la suspendarea sau intreruperea Serviciilor din partea Societatii. 
 

10. Confidentialitatea datelor 
 

10.1 Societatea asigura confidentialitatea datelor furnizate de Client, in conditiile legii.

10.2. Clientul este de acord ca discutiile cu operatorul sa fie supravegheate de catre alti angajati ai Societatii si eventual inregistrate pentru asigurarea controlului calitatii si imbunatatirea serviciilor oferite. 
 

10.3. Conectarea Clientului la Serviciu se face prin acceptarea termenilor de utilizare.

10.4. Clientul este de acord si accepta faptul ca, pentru scopuri de facturare, Societatea poate stoca si transfera informatiile relevante catre operatorul de telefonie la care este abonat, cum ar fi: 
 

a) identificarea de apel (numarul apelantului-CLID) de la care apelurile catre reteaua NEWSPHONE HELLAS SA

b) elemente care definesc durata apelului (data, ora de incepere, ora de terminare).
 

10.5. Societatea a creat o linie speciala, fara taxa suplimentara pentru a raspunde la intrebarile Clientilor cu privire la Serviciu. Consumatorii pot lua legatura cu Societatea, prin intermediul telefonului : +40311069849 ,  e-mailului: info@118118.com.ro. Prin intermediul aceluiasi numar Clientul poate confirma/modifica informatiile cu caracter personal stocate de catre Societate in sistemulul informatic. In cazul in care clientul doreste stergerea sa din baza de date gestionata de Societate trebuie sa trimita o cerere semnata la sediul Societatii. In cazul in care Societatea primeste declaratia semnata de Client pentru a sterge informatii din sistemul de rezerva (backup), Societatea isi rezerva dreptul de a mentine datele Clientilor cu caracter personal in scopuri de facturare, in conformitate cu dispozitiile relevante ale legislatiei in vigoare.